Hij leeft nog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu Hij leeft nog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu

Hij leeft nog!

Door: Floris

Blijf op de hoogte en volg Floris

25 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen!

Ik weet het, 't is even geleden dus hoogste tijd voor een kleine update!

eerst ff dit: Er zitten hier grapjassen berichten te plaatsen onder andermans namen. Heb de ip-adressen en daarmee het huisadres al achterhaald (tsja, ict-er he;) ) dus mocht iemand weer es grappig proberen te zijn; ik zou je pc een tijdje uit laten staan, just my 2 cents..

Okay, waar waren we gebleven? Inmiddels alweer bijna 2 maand op het eiland, tijd gaat echt (te) snel.. Daar ik in het begin wat twijfelachtig was over het feit zo lang van huis te zijn, vind ik het nu eigenlijk veel te snel gaan allemaal!
Op stage gaat het allemaal zn gangetje, vorige week even een hectisch en druk weekje, had (dankzij mn eigen domme fout) een verkeerde partitie op een PC geformateerd en was ook al bezig met een laptop die zich niet gedroeg zoals hij zich hoorde te gedragen. Gevolg; op 3 pc's tegelijk bezig die eigenlijk alle 3 operationeel moesten zijn. Uiteindelijk weer allemaal goed gekomen.. Verder heb ik een applicatie gemaakt voor het monitoren van documenten-stroom binnen 2 afdelingen. Via dit systeem is altijd in te zien wie er met een bepaald rapport/document bezig is, wat de status is en wat uiteindelijk de totale doorlooptijd is. Morgen even met 2 collega's bespreken of deze geimplementeerd kan worden voor gebruik.

Wat heb ik verder allemaal buiten werktijd ondernomen.. We zijn 2 weekenden terug met een boot mee geweest naar Tintamarre Island, een onbewoond eiland met super mooi strand en mogelijkheid tot het maken van een modderbad :) Verder een BBQ op de boot en veel koude biertjes.. Was een prima dagje vertoeven op zo'n 3 uurtjes slaap. Ben dan ook 's avonds half 9 als een blok in slaap gevallen zonder zelfs avondeten te hebben gehad.
Vorige week woensdag werd ik door diezelfde kerel van de boot (Brad) opgebeld of ik zin had om te komen draaien op een feestje.. (we hadden op de boot een tijdje over muziek gepraat) Maar natuurlijk! Niet voor niets een 360GB harde schijf meegenomen vol muziek ;)
Geen id, waar, hoe, wat maar we hadden een plek afgesproken waar hij me zou komen ophalen.. Zo gezegt, zo gedaan; met de hele club naar een erg mooi huis in Cole Bay waar dus een welcome back party georganiseerd was voor 1 vd bewoners. Het was niet heel erg druk, maar wel erg gezellig. Komende zaterdag geven ze weer een feest, er komen zon 150-200 man (ze hebben wel es 300 binnen gehad) en er zijn posters gedrukt, ook met mij er op want ik ga ook weer draaien. Ben erg benieuwd wat t gaat worden! (Voor de insiders; Er wordt hier bijna overal met Serato gedraaid, zo ook op dat feestje dus HDD inpluggen en knallen maar!)

We zouden al 2 weekenden geleden gaan surfen, maar steeds geen optimale omstandigheden. Aankomend weekend wordt een aardig 'surf klimaatje' voorspeld, dus komende zondag moet het er toch echt maar es van komen! Ik wil eigenlijk zeer binnenkort ook gaan kitesurfen, 3 uurjes proberen en kijken of ik het wat vind (hoogstwaarschijnlijk wel), vroeger aardig wat gevliegerd (en 1x met een kite op t droge) dus dat zal niet het moeilijkst zijn. Vliegeren en tegelijk op een board staan zal wel pittig worden, we'll see!
Verder inmiddels van de 37 stranden hier op het eiland al ongeveer 7 gezien.. Nog maar 30 te gaan dus!
Afgelopen weekend op Orient beach geweest, dat is het grootste toeristische strand aan de Franse kant; erg veel barretjes en watersport mogelijkheden. Wel leuk om eens gezien te hebben maar die kleinere 'authentieke' strandjes zijn een stuk mooier (althans, that's my honest opinion ;) ).

Ik heb inmiddels een camera gekocht, dus verwacht binnenkort ook wat nieuwe kiekjes op mn site! Er staan nu wat nieuwe foto's op (van anderen) van Tintamarre en nog wat ander los spul.
Ik laat het hier eerst weer bij, thnx again voor alle reacties mensen en suc6 met de nachtvorst ;) !

Floris

ps: Met de ingang van JULLIE (hehe) wintertijd aankomende zaterdag wordt het tijdsverschil dus ingekort met 1 uurtje. Geen 6 uur meer maar 5. Als ik vrij ben van werk om 5 uur is het dus bij jullie 10 en dat maakt het gelijk ook wat makkelijker met bellen (tenminste, voor de werkenden onder jullie ;) )
Thuis nog steeds geen internet en smsjes komen ook nog steeds niet aan dus ik moet het hebben van kantoortijd (pauze)!

  • 25 Oktober 2007 - 18:46

    Repelsteeltje:

    flauw zeg zou ik nooit doen onder een andere naam haha.enjoy your stay man!!!hier is het vet koud.mazzelsz

  • 25 Oktober 2007 - 18:52

    Mirjam:

    Hé flow!
    Leuk iets van je te horen. Dat klinkt super goed! Tjee, ben wel een beetje jaloers als ik dat zo hoor :-D
    Bij deze zeg ik dan ook maar; heel veel genieten want voor je het weet ben je weer thuis!! Pura Vida!
    Dikke kus

  • 25 Oktober 2007 - 19:04

    Willem:

    Jow FLOW!..mooie verhalen! Succes met auflegen op dat feestje! Sven @ the Sand was vetjes afgelopen zaterdag!

    Groeten Wilm!

  • 25 Oktober 2007 - 20:43

    Marije:

    Ik ben klaar voor een bezoekje aan Tintamarre..kom maar op met dat paradijsje!

    XM

  • 26 Oktober 2007 - 06:30

    Miekje:

    Wrijf het er maar in Marijetje, ik loop wel met mijn lampionnetje 11 november, pfff, St.Maarten...

    Leuk weer iets van je te lezen Davlov, tof dat je ook al hebt gedraaid daaro, dat was toch ook eigenlijk wel een beetje het doel van je vakantie toch? ;)

    Knuffeltje uit Assen

    en ja, Sven deed 't nie verkeerd zaterdag, maar Pig&Dan deden het helemaal leuk :D

  • 26 Oktober 2007 - 07:11

    Tjitte:

    Bassie, klinkt goed... Stand en zon gelukkig dat ik niet jaloers ben aangelegt.

    Spreek je! Ciao

  • 26 Oktober 2007 - 12:32

    Gabriëlla:

    Geniet er nog lekker van, kan me voorstellen dat het te snel voorbij is!
    Groetjes

  • 26 Oktober 2007 - 13:36

    Jos St:

    Ha Herr Rispens,

    Klinkt allemaal mooi ... wij hier in de kou en jij op het strand ... lichte jaloezie dringt zich op ....

    Mooi dat je daar kan draaien en dat er blijkbaar ook nog mensen zijn met smaak.

    Viel SpaB und gute laune!!!!




  • 26 Oktober 2007 - 14:38

    Teddy:

    Andere naam?? Maar wie ben jij dan? ICT? Het was toch kinderdagverblijf en SPW?? ;-)
    Geniet van je tijd daar en bis bald!

  • 26 Oktober 2007 - 15:53

    Floris:

    lol @ teddy ;)
    bis baaaald

  • 26 Oktober 2007 - 15:59

    Jasper:

    Jullie daar dus nog geen nachtvorst? Wordt eens tijd om een vakantie aan te vragen op het werk.

  • 31 Oktober 2007 - 15:57

    Ingmar:

    top floris vindt het fijn om te horen
    dat je daar ook met muziek bezig bent kun je daar ook nog wel aan nieuwe muziek komen
    mis je wel op de feesten hoor maar gaat ook lekker door hier veel plezier en maaak er een dolle boel van want dat kun jij als de beste

  • 02 November 2007 - 14:14

    Rosa:

    Hey du!

    Hou wordt nou dan? Pas je wel een beetje op ons schatje? Heel veel plezier met elkander en tot steeds sneller. Jorrit neemt de honours voor je waar ten tijde het Thunderdome-evenement. No worries. We zullen een hakje voor je doen!

    Ben gister met Jorn naar Sticks en Typhoon in de Vera geweest, was vet! Ik kon zowaar 1 nummer meezingen; Gekke Gerrit. Jorn blèrde natuurlijk alle nummers uit volle borst mee. :-)

    Kus!

  • 07 November 2007 - 10:14

    Suuzzzzz:

    E Floortje,
    klinkt errug goed allemaal!! Heel veel plezier met ons snoetje daar, dan bouwen wij hier nog even een feessie met L.Ozer..
    Tot snel,dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Van 6 september t/m 15 februari 2008 zal ik gaan stage lopen bij PricewaterhouseCoopers op St. Maarten. 28 februari vlieg ik terug naar NL.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 23931

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: