Kerst, O&N en Birthday... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu Kerst, O&N en Birthday... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu

Kerst, O&N en Birthday...

Door: Floris

Blijf op de hoogte en volg Floris

07 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,
Weer even een update van de afgelopen maand.. Dit zal denk ik mijn een na laatste berichtje zijn. Ik moet nog t/m 8 februari werken en ik wil omstreeks de 20e weer richting NL. Dat zijn dus nog maar resp. 4 en 6 weekjes! Ongeloofelijk hoe snel t allemaal gaat. Denk dat ik met gemengde gevoelens weer naar huis ga straks, had ik niet verwacht van te voren! Maargoed, genoeg daarover, ik heb immers nog 6 week.
Natuurlijk iedereen ook nog de beste wensen voor 2008!
De december feestjes zijn me erg goed bevallen hier op t eiland.. We zijn voor kerst uit eten geweest met iedereen van kantoor naar L'escargot, een Frans theater restaurant in Philipsburg. Iedere vrijdag avond is daar een Travo-show, dit leverde erg lollige momenten op. Ook het eten was zeer goed te doen. TO-TAAL geen kerstgevoel hier gehad, al weten mensen hier als geen ander om alles goed op te blingen. Zullen aandig wat kilowatjes doorheen gejaagd zijn als ik dat zo zag op sommige plekken.. Toch komt het niet echt over dat kerstgevoel met zo'n heerlijk klimaatje elke dag.

1e kerstdag hebben we met zo'n 12 man op het strand gebbqt, iedereen nam wat voor zn rekening; food, drinks, kerstmutsen, tafels en natuurlijk de bbq.
Super gezellige avond/nacht gehad. We begonnen vrij laat, ongeveer 4 uur, waardoor we nog tot laat in de avond op het strand gezeten hebben incl. een mooi fikkie!
2e kerstdag voornamelijk in bed gelegen en 's avonds nog met een paar uit eten geweest; Schnitzel, bratkartoffeln und salat bij Bavaria, een Duits restaurant dus.
Verder ook een hele leuke jaarwisseling gehad op de boardwalk in Philipsburg met een en al bekende. Er wordt geen vuurwerk verkocht op St. maarten. Sinds 2000 is dit verboden en wordt er alleen op een paar plekker vuurwerk afgestoken, super relaxed. Bij de boardwalk was dit dus op het water. Hier dus ook totaal geen last van geknal iedere dag van eind oktober t/m januari, ideaal..
Uiteindelijk met een hele club stagiaires het feest voortgezet op het buitenterras van een hotel aan de boardwalk/zee.
Lichterlijk tegen verwachting in een super avond/nacht gehad, totaal wat anders als waar ik vorig jaar was (Cocoon club Frankfurt) maar absoluut geslaagd!

Verder was ik natuurlijk jarig gisteren! Bij deze dan ook iedereen bedankt voor de mails/smsjes/krabbels enz. Alvast begonnen met vieren zat. nacht om 12:00 uur en gisteren met een club van 20 uit eten geweest, allemaal mogelijk gemaakt door Sylke, Sylke bedankt! ;) Was erg gezellig. Heb een leuke bijdrage gekregen voor mijn Duikcursus waar ik komend weekend mee ga beginnen!

Op stage ben ik voornamelijk bezig met mn verslag en wat kleine gebruikers probleempjes her en der. Heb mijn opdracht af en die wordt op dit moment gebruikt/getest. Mochten er nog wat dingetjes aan veranderd moeten worden dan kan dat de komende weken nog.

Heb mn foto site weer ge-update:
http://s216.photobucket.com/albums/cc130/Floriz2007/
Links staan alle mappen met de verschillende foto's/filmpjes..

Hier laat ik het weer even bij, ik zou zeggen bekijk de foto's maar!
xf

  • 07 Januari 2008 - 17:48

    Rutger:

    nog de beste wensen, vele jaren en al die dingen haha!

    We drinken dr binnenkort ff eentje..

    Amoi, das grunns weet je nog ;)

  • 07 Januari 2008 - 19:38

    Pien:

    Haha, zei ik niet van te voren dat het best kloten is om weer weg te gaan?! Je dacht dat jij dat niet zou hebben!
    Mooi vuurwerk! Leuke foto's! Geniet van de laatste weken. Voor je het weet zit je weer hier in de kou en regen ...
    x

  • 07 Januari 2008 - 21:23

    Erik:

    Hey Flo nog van harte met je birthday! Natuurlijk was ik het niet vergeten...!
    Time flies, kom je dan alweer terug?!
    Ik zeg geniet er nog van, want voor je het weet staan we straks weer hier in Grunn aan de bar van een of ander vage tent een borrel te drinken!!

    Enjoy en de rest...

  • 07 Januari 2008 - 21:33

    Gabriëlla:

    Veel geluk int nieuwe jaar en nog gefeliciteerd! Looking forward seeing you again. Kus GAB

  • 07 Januari 2008 - 22:47

    Jouke:

    Het gaat zeker TE snel... maar goed, denk dat wij allebei niks te klagen hebben! :) Dus ook een goeie verjaardag gehad? Ik zit net weer op het werk, bijna klaar hier. Jij ook nog even succes en genieten nog van de laatste weekjes... we drinken straks samen ons verdriet wel weer weg in Grunn op een feestje!

  • 08 Januari 2008 - 08:53

    Willem:

    Heej Flow!!

    Alles goed jongen..mooie verhalen hoor! En nog gefeliciteerd met je verjaaardag!!!

    Groeten Willem!

  • 08 Januari 2008 - 13:27

    Delonghi:

    je was jarig dus!! nog gefeliciteerd!!!en tot over een dikke maand dan maar.laters

  • 08 Januari 2008 - 17:37

    Ingmar En Aaltje:

    van harte gefeliciteert flores
    hoop dat je het nog heel leuk gaat krijgen en dat we mekaar snel weer zien maken we een tof welkomst feest voor je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Van 6 september t/m 15 februari 2008 zal ik gaan stage lopen bij PricewaterhouseCoopers op St. Maarten. 28 februari vlieg ik terug naar NL.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 23921

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: