Saba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu Saba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu

Saba

Door: Floris

Blijf op de hoogte en volg Floris

20 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hello!
Hoe is 't nou? Hier nog steed bon!
Ik hou het even kort. Nog 15 min. dan ben ik vrij en ga ik even lekker sporten. Toch maar even ergens lid geworden, veel lichaamsbeweging krijg ik niet met mijn mooie Atos ;)

Ik heb een heleboel nieuwe foto's en wat filmpjes online gezet in de volgende albums:
-halloween
-saba
-FILMPJES
-losse pics 24 okt tm 18 nov
-tintamarre update

Nog steeds te vinden op:
http://s216.photobucket.com/albums/cc130/Floriz2007

Dus ik zou zeggen: take a look! Soon weer even een uitgebreidere update!

  • 20 November 2007 - 22:12

    Patrick En Dennis:

    bon!

  • 21 November 2007 - 07:34

    Louis:

    Goed om weer eens wat vers materiaal te zien!

    Salute

  • 21 November 2007 - 08:30

    Rutger:

    Uiteindelijk zie je er nog redelijk ut zelfde uit..

  • 21 November 2007 - 14:23

    Sytze:

    Hehe ik zie het al wel weer: flowtje aan het genieten nog steeds :D
    enjoy amice!

  • 29 November 2007 - 15:10

    Liesbeth:

    Hoi Floris!

    Af en toe spiek ik even om te kijken hoe het met je gaat. En het gaat prima zo te lezen!! Wil je nog wel weer terug naar Nederland? ;-)
    Veel plezier nog!

    Groetjes, Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Van 6 september t/m 15 februari 2008 zal ik gaan stage lopen bij PricewaterhouseCoopers op St. Maarten. 28 februari vlieg ik terug naar NL.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 23929

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: