Fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu Fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu

Fotos

Door: Floris

Blijf op de hoogte en volg Floris

13 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Eerste foto's en 1 filmpje online gegooid op mn Photobucket site:

• 13 September 2007 - 19:22

Clowtje Kourkie:

hehehe DC10/space/bora taferelen mety dat vliegtuig man!

• 13 September 2007 - 19:23

Marije:

Waar zijn de zonnige foto's van jezelf? Ik verwacht binnenkort een kleine shoot online Davlov!

Liefs

• 13 September 2007 - 19:23

Floris:

Nou, dit is nog wel ff wat heftiger! Als ik een 'echte' camera heb, dan zal ik es een 747 filmen ;)

• 13 September 2007 - 20:11

Rutger & Dennis:

We hebben besloten om mee te doen aan VARA's 10 voor 12, 2 voor 12 of in ieder geval een onderhoudend programma met spel-element. Hotel is prima, alleen nog lange wachtrijen bij ut uittjekke..Maar uiteindelijk nog steeds geen wilde verhalen onzer zijde maar we koesteren de gedachte dat jij ut wel leuk hebt.

groeten uit groningen! tabee
    en een kus van dennis

• 13 September 2007 - 21:25

Michiel:

Whaaaa...ziet er echt mooi uit hoor!!..

greets

• 14 September 2007 - 09:00

Jos:

Yooooo,
    Ik check je updates nu pas aangezien je nog steeds naar mn hotmail stuurt beste man...
    Maar 't lijkt me prima vertoeven daar, ziet er prachtig uit! Enjoy the good life overthere!

Grtz.

• 14 September 2007 - 10:26

T & T:

Ha die Floor,
    En nu willen we ook graag nog foto's van het strand (waar je zelf ook op staat, kan mooi in dit weekend ! ) en van je eigen goedkope huisje. Kan dat ?
    Super trouwens, dat filmpje met die landing.

• 14 September 2007 - 12:26

Floris:

op die foto met mn atos zie je stukje van t huis, met die bruine trap.. zal binnenkort meer fotos online zetten, ik heb de tijd ;)

• 14 September 2007 - 12:57

Marcel:

Nice, ziet er leuk uit!

• 20 September 2007 - 10:35

Pien:

Zeg, ik heb nu zeeën van tijd om verhalen te lezen en foto's te bekijken, maar eh... er is nog niks weer bij gekomen?!
    x

• 22 September 2007 - 11:12

Pien:

Leuk, nieuwe foto's!! En je staat er zelf ook wel 1x op!
    Veel plezier komend weekend, het is hier ook lekker weer. Maar ja, ik kan nog niet zoveel want ik loop nog als iemand van 82 i.p.v. 28 :-) Maar elke dag gaat het een beetje beter gelukkig...
    x

• 24 September 2007 - 17:39

T & T:

Het wordt weer tijd voor een leuk verhaaltje !!
    Liefs en groet.

• 16 Oktober 2007 - 09:11

Marije:

Tijd voor nieuwe foto's Floortje! Van je trip van afgelopen weekend bijvoorbeeld?

X