Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floris - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Floris

Blijf op de hoogte en volg Floris

06 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Vanmiddag lokale tijd 2:30 aangekomen, nu even snel bij een collega op zn computer thuis dit berichtje typen.
Goeie vlucht gehad vanaf Miami. Heerlijk temperatuurtje hier, zon 30 gr. schat ik.
Nu even hapje eten met diezelfde collega en een andere stagiare van PWC.

Heb ook al een sim kaart, tel. nr: +5995228682. Smsen kan ik er niet mee, maar bellen kan dus wel gewoon.

Binnenkort meer! Zonnige gr vanaf hier!

  • 06 September 2007 - 21:59

    Patries PAAY:

    Lieverd, ik heb je nieteens gedag ge...uhmmmm? Gemaild, gesmst, gekrabbeld of wat dan ook... STOM EN NIET AARDIG VAN ME! Ben wel erg jaloers op je hoor, jeetje. Ik ben dus met school begonnen deze week, echt zwaaaaaaaaaaaaar relaxed zeg! Weinig naar school, dinsdag en vrijdag vrij (dit blok tenminste). Maar het wordt wel heel druk met opdrachten/ projecten buiten school om. Maar ik voel me helemaal blij en gelukkig, jij waarschijnlijk ook daar in de zon! Kan ik niet een keertje een weekje langskomen ofzo? Wat kost een retourtje St. Maarten? Ik wil het, ik wil het... Lieve Floris, heel, heel, heel veel plezier daar in de zon... Dikke kuzzzzzzzzzz

  • 06 September 2007 - 22:02

    Wilm:

    Kerel...mooi dat je goed bent aangekomen! Niet op Technootjes dus, of heb je airmiles over! Veel plezier en ik hou deze site in de gaten!

    Greetz Willem

  • 06 September 2007 - 22:19

    Nikki:

    Hey!

    Veilig aangekomen dus, gelukkig..
    Heel veel plezier de aankomende tijd, maar dat lukt sowieso wel met die temperaturen..ben jaloers.
    Ziet er trouwens goed uit..en die palmboom ook :)

    Groetjes Nikki

  • 07 September 2007 - 06:13

    Boer Tjerk:

    manmanman wat 'n geluksvogel bist du ouk huh! gaat du moar eem lekker van geniet'n jonkje!
    kus ook van gertruda!
    Tjerk

  • 07 September 2007 - 08:58

    Marije:

    Lieve Floris,

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Heb je nummer opgeslagen. Geniet nog maar even van je vrijheid voordat je straks keihard aan het werk gaat @ PWC, toch? ;-) Dikke kus!

  • 07 September 2007 - 10:08

    Kim:

    Ik dacht al heeft die jongen al weer zo'n bos haar. Staat je goed hoor zo'n palmpje ;-)
    Ben je meteen al aan het knallen op je stage, of mag je eerst nog een aantal dagen aklimatiseren?
    Ga je daar ook een auto aanschaffen? Zo'n leuk Suzuki-Jeepje waarbij je met je voeten op de grond moet starten om hem aan te zwengelen...
    Ik ga komende zondag evn voor 8 dagen naar lanzorote (off all places) om wat zonnestraaltjes op te doen. Mocht er een leuek foto bij zitten zal ik ze naar je toe sturen ;-)
    Geniet en tot snel

    Kus Kim

  • 07 September 2007 - 19:09

    Nandor:

    net te laat om gedag te zeggen....dan maar via deze weg. Een hele goede tijd daar....vooral niet te hard werken. gr nandor

  • 08 September 2007 - 18:39

    Afdeling Den Haag:

    Geniet ervan daar op Sinter Maarten!

    Hoop dat je opdracht/stage leerzaam en interessant, dat je je eigen tijd een beetje kunt plannen en dat vooral ook veel tijd overblijft. Niemand maakt mij namelijk wijs dat ie naar de Caribean gaat voor die geweldige opdracht/stage waarbij je hele dagen achter je peeceetje (o.k. noodboek ook goed).

    Dus geniet van de zon, lekkere coctails en koude biertjes, het plaatselijke natuurschoon en die geweldige feestjes daar (ja dat zal wennen zijn.......wij zullen hier ons best gewoon doen).

    Grusse van Pepijn

  • 08 September 2007 - 19:41

    Sanne:

    Heey Floortje, Alles goed en wel? Beter dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier daar!!! Geniet er van. Tot laterzz
    Groetjes Sanne

  • 09 September 2007 - 11:36

    Jouke:

    Floris jongen! Dus je bent er inmiddels.. heerlijk of niet? Hier gaat alles lekker. Stage goed, toffe mensen in huis & weer in Sydney he:) Moet alleen nog wat mooier weer worden.. beetje in jouw richting! Have fun!

  • 10 September 2007 - 08:34

    Laura:

    hey dj davlov,

    al spannende dingen mee gemaakt daar? Hoe is je stage? Hier regen dus geniet daaro!

    Liefs laura

  • 10 September 2007 - 15:14

    Miekje:

    Mooi zo'n "Waarbenjijsiteje" Zo kunnen we je ja zo eventjes opzoeken.. Veul succes daar met je werk en blijf jezelf een beetje promoten bij de clubs he,
    moet toch wel lukken met de ploatjesdraaierij, vooral nu je haar zo goed zit ;) Dag dag! Eem' een knuffeltje...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Van 6 september t/m 15 februari 2008 zal ik gaan stage lopen bij PricewaterhouseCoopers op St. Maarten. 28 februari vlieg ik terug naar NL.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23928

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: